ХІМІЯ
8 клас І
семестр
№
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Д/з
|
Примітка
|
1.
|
Повторення основних питань курсу хімії 7 класу.
Хімічна формула. Відносна молекулярна маса.
|
|
|
|
2.
|
Повторення основних питань курсу хімії 7 класу.
Хімічні рівняння.
|
|
|
|
Тема 1. Кількість речовини.
Розрахунки за хімічними формулами (8
год+1)
|
|
|||
3.
|
Кількість речовини. Моль – одиниця кількості
речовини. Число Авогадро.
|
|
|
|
4.
|
Обчислення числа атомів, молекул у певній
кількості речовини.
|
|
|
|
5.
|
Молярна маса.
|
|
|
|
6.
|
Обчислення за хімічною формулою молярної маси,
маси і кількості речовини.
|
|
|
|
7.
|
Молярний об’єм газів.
|
|
|
|
8.
|
Обчислення об’єму газу за нормальних
умов.
|
|
|
|
9.
|
Відносна густина газів.
|
|
|
|
10.
|
Обчислення відносної густини газів.
|
|
|
|
11.
|
Тематична контрольна робота.
|
|
|
|
Тема 2. Основні класи
неорганічних сполук (25 год)
|
|
|||
12.
|
Оксиди, їх склад, назви.
|
|
|
|
13.
|
Основи, їх склад, назви.
|
|
|
|
14.
|
Кислоти, їх склад, назви.
|
|
|
|
15.
|
Солі, їх склад, назви.
|
|
|
|
16.
|
Фізичні та хімічні властивості оксидів: взаємодія
з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.
|
|
|
|
17.
|
Класифікація оксидів. Оксиди в природі.
Використання оксидів.
|
|
|
|
18.
|
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму,
кількості речовини реагентів та продуктів реакції.
|
|
|
|
19.
|
Фізичні та хімічні властивості кислот. Лабораторні
досліди 1,2. Дія розчинів кислот на індикатори. Взаємодія хлоридної
кислоти з металами.
|
|
|
|
20.
|
Поняття про ряд активності металів. Реакції
заміщення та обміну.
|
|
|
|
21.
|
Тематична контрольна робота.
|
|
|
|
22.
|
Фізичні та хімічні властивості основ. Лабораторні
досліди 3-5. хімічні властивості основ.
|
|
|
|
23.
|
Розкладання нерозчинних основ під час
нагрівання. Лабораторний дослід 6. Розкладання нерозчинних основ під час
нагрівання.
|
|
|
|
24.
|
Поняття про амфотерні оксиди та гідроксиди.
|
|
|
|
25.
|
Фізичні та хімічні властивості середніх солей. Лабораторні
досліди 7-9. Хімічні властивості солей.
|
|
|
|
26.
|
Поширення солей в природі таїх практичне
значення.
|
|
|
|
27.
|
Практична
робота №1. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.
|
|
|
|
28.
|
Генетичні зв’язки
між класами неорганічних сполук.
|
|
|
|
29.
|
Генетичні зв’язки
між класами неорганічних сполук.
|
|
|
|
30.
|
Розв’язування задач.
|
|
|
|
31.
|
Контрольна робота.
|
|
|
|
32.
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар