понеділок, 15 грудня 2014 р.

Календарно-тематичне планування 8 клас І семестр

ХІМІЯ
8 клас І семестр

Зміст навчального матеріалу
Дата
Д/з
Примітка
1.
Повторення основних питань курсу хімії 7 класу. Хімічна формула. Відносна молекулярна маса.



2.
Повторення основних питань курсу хімії 7 класу. Хімічні рівняння.



Тема 1. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами (8 год+1)

3.
Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Число Авогадро.



4.
Обчислення числа атомів, молекул у певній кількості речовини.



5.
Молярна маса.



6.
Обчислення за хімічною формулою молярної маси, маси і кількості речовини.



7.
Молярний обєм газів.



8.
Обчислення обєму газу за нормальних умов.



9.
Відносна густина газів.



10.
Обчислення відносної густини газів.



11.
Тематична контрольна робота.



Тема 2. Основні класи неорганічних сполук (25 год)

12.
Оксиди, їх склад, назви.



13.
Основи, їх склад, назви.



14.
Кислоти, їх склад, назви.



15.
Солі, їх склад, назви.



16.
Фізичні та хімічні властивості оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.



17.
Класифікація оксидів. Оксиди в природі. Використання оксидів.



18.
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакції.



19.
Фізичні та хімічні властивості кислот. Лабораторні досліди 1,2. Дія розчинів кислот на індикатори. Взаємодія хлоридної кислоти з металами.



20.
Поняття про ряд активності металів. Реакції заміщення та обміну.



21.
Тематична контрольна робота.



22.
Фізичні та хімічні властивості основ. Лабораторні досліди 3-5. хімічні властивості основ.



23.
Розкладання нерозчинних основ під час нагрівання. Лабораторний дослід 6. Розкладання нерозчинних основ під час нагрівання.



24.
Поняття про амфотерні оксиди та гідроксиди.



25.
Фізичні та хімічні властивості середніх солей. Лабораторні досліди 7-9. Хімічні властивості солей.



26.
Поширення солей в природі таїх практичне значення.



27.
Практична робота №1. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.



28.
Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук.



29.
Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук.



30.
Розв’язування задач.



31.
Контрольна робота.



32.
 Підсумковий урок




























































Немає коментарів:

Дописати коментар