ü Переваги
проектної технології навчання
Враховуючи вимоги Держстандарту, а також
психологічні особливості учнів 6 класу одним із найефективніших методів
навчання може бути використання проектних технологій.
Ця технологія допомагає створити ситуацію
успіху на заняттях. Адже коли будь-яка справа у тебе виходить, і при тому
успішно, хочеться робити ще й ще, з'являється бажання удосконалюватись.
Ця технологія дозволяє школярам продемонструвати свій стиль мислення, свою
індивідуальність та креативність, активізувати навчальну діяльність, сформувати
позитивне ставлення до навчання. Робота над проектом дозволяє підвищити
інформаційну грамотність, медіаграмотність, грамотність у галузі
інформаційно-комунікаційних технологій.
Технологія проектування передбачає, з одного
боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з другого –
інтегрування знань, умінь з різних галузей науки, техніки, творчості, а також
використання педагогом сукупності дослідницьких, пошукових, творчих за своєю
суттю методів, прийомів, засобів. Навчальне проектування орієнтоване перш за
все на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну або групову протягом
визначеного відрізку часу.
Варто зауважити, що суттю методу
проектів є стимулювання інтересу учнів до розв’язання певних проблем, які
передбачають володіння визначеною сумою знань, та через проектну діяльність,
яка передбачає розв'язання однієї або цілої низки проблем, показ практичного
застосування отриманих знань (Додаток 2).
Метою навчального проектування є створення
педагогом таких умов під час освітнього процесу, за яких його результатом є
індивідуальний досвід проектної діяльності учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар